images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
16:00 |  Віталій Кличко: Ще 40 місцевих рад приєдналися до Асоціації міст України
images images images
14:00 |  До кінця року у столиці планують оголосити тендери щодо оновлення пасажирського транспорту
images images images
12:00 |  На Співочому полі заграє осінніми фарбами Фестиваль хризантем
images images images
10:00 |  "Київводоканал" та "Київтеплоенерго" підписали угоду для оптимізації роботи зняття та опломбування квартирних лічильників
images images images
08:00 |  У Контакт-центрі відбудеться "пряма лінія" з мешканцями з питань утримання зеленого господарства столиці
images images images
06:00 |  Хронічна втома: чому виникає і чим небезпечна
images images images
03:00 |  558 млн років тому на Землі жили дікінсонії
images images images
01:00 |  Перші гумки жували ще до нашої ери
images images images
22:00 |  Потужна метеохвиля накриє Землю на вихідних: як вберегтися від її наслідків
images images images
20:00 |  Чому люди переїдають: основні причини
images images images
18:00 |  У Києві дорожчає холодна вода
images images images
16:00 |  Власників незаконної реклами зводитимуть з розуму дзвінками
images images images
14:00 |  Зміни руху громадського транспорту під час проведення Всеукраїнського Свята подяки та мотопробігу
images images images
13:30 |  У Києві відбудуться змагання з велоспорту «Red bull-Володар Гори 2018»
images images images
13:00 |  22 вересня оголошено в столиці Днем жалоби
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 22 листопада 2001 року, четвер  № 16 (1990) images
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
22/11/2001



images
Швидкісний трамвай чи все ж таки метро прониже лівий берег від Троєщини до Осокорків?
images
Розбіжності, що ними рясніє преса, коли йдеться про транспортні перспективи лівобережжя столиці, спонукали мене звернутися за роз’ясненнями до Ігоря Гордєєва, керівника “Київпроекту”. Адже саме ця організація на замовлення Головкиївархітектури розробляє Генплан столиці до 2020 року й акумулює всі зміни, доповнення, уточнення до цього документа, який поки що існує в проекті і активно обговорюється в місті (нагадаю, що затвердити новий Генплан Київрада планує в березні 2002 року).

Але перед тим — невелика преамбула. Ясності немає в найсуттєвішому: лінія швидкісного трамвая чи метро прониже із заходу на схід усі три райони лівобережжя Києва? Проект Генплану передбачає, що протягом наступних двох десятків років буде завершено будівництво саме трамвайної (до речі, перші шість кілометрів, від вулиці Милославської до перетину з проспектом Ватутіна, вже й “обжиті” пасажирами, а увесь маршрут — то приблизно 22 кілометри). Та от під час одного з етапів обговорення Генплану на апаратній нараді у столичній міськдержадміністрації заступник голови правління “Київпроекту” Олег Овдій висловив таке припущення. Мовляв, все ж доцільніше від Троєщини до Осокорків будувати метро. Лінія швидкісного трамвая поки що себе абсолютно не виправдовує. Щоправда, її не добудували до перетину з великим пересадочним вузлом (станцією метро “Лівобережна”), однак коли й дотягнуть, то чи багато надії на те, що пасажири віддадуть перевагу саме трамваю, а не, приміром, маршруткам? А метро асоціюється у киян з найнадійнішим видом міського пасажирського транспорту, який стабільно працює за будь-якої погоди, і, звісно, навряд чи знайдеться хоч один лівобережець, незадоволений тим, що сині вагончики подаватимуться йому майже до під’їзду... До того ж поїзди метро “бігають” ледь не вдвічі скоріше, ніж навіть ті трамваї, що рухаються у швидкісному режимі. Тобто з якого боку не подивися — метро все ж таки краще. Хоча й дорожче для бюджету!

Однак власне будівництво — то лише півсправи. Бо ще ж треба кошти на належне технічне оснащення нової лінії, на закупівлю кількох п’ятивагонних поїздів, на облаштування станцій і ремонтних депо (лінія ж за протяжністю буде досить солідна!). І хоч цей напрямок метро проектуватиметься як наземний, а не підземний, все ж чимало грошей потребуватиме й забезпечення цілковитої автономності руху, тобто треба буде облаштовувати й так звану смугу відчуження (як, приміром, від станції “Гідропарк” до “Лісової”). Стане місту викласти кілька сотень мільйонів гривень на все те? Навряд чи сьогодні хтось наважиться відповісти на це запитання зі стовідсотковою ймовірністю. Утім, хоч би що, а саме швидкісну трасу через увесь лівий берег таки прокладуть. Бо як сказав мені Ігор Гордєєв, ідея “спорядити” цю частину столиці якраз такою трасою для пасажирського транспорту витає в Києві давно і, без сумніву, її час реалізувати. Цікаво: у 80-х мріяли навіть побудувати довжелезну естакаду вздовж Дніпра на кшталт тих, що в Японії, але ідея так само канула у Лету, як і країна, в якій про таке мріялося...

За словами пана Гордєєва, не- складно підлаштувати для метро вже готовий відрізок трамвайної лінії, а далі — ділянку залізниці, яка нині тягнеться до Березняків. Фактично й зона відчуження майже готова. Отож не так страшно дещо змінити у новому Генплані...

До речі, майбутня лінія перетинатиме дві вже сьогодні діючі станції — “Лівобережну” (Святошино-Броварський напрямок) і “Позняки” (Сирецько-Печерський напрямок). І буде четвертою автономною лінією (з остаточною назвою поки що, звісно, не визначилися). Коли це так і станеться, то до 2020 року все наше метро матиме 88 станцій і протяжність 110 кілометрів. Тобто метробудівці за цей час повинні “освоїти” понад 55 кілометрів столичних територій.

Любов ФЕДОРОВА “Хрещатик”

прочитало 8457 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
22/11/2001 | Один проїзний на все життя?.
images
images
22/11/2001 | Софія Київська знову в оточенні. Не татарських ханів, а новоукраїнських будов
images
images
22/11/2001 | Мерзнуть люди на Черкаській, 7. Спортивне товариство “Динамо” не підготувало свій дім до опалювального сезону
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3954 sec