images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 13 листопада 2001 року, вiвторок  №154 (1984) images
images
полоса
images
images
ЕКОНОМІКА
images  
images
images
images
13/11/2001



images
Особливості київського паркування, або Вади і переваги портативних контрольно-касових апаратів на автомобільних стоянках
images
Мініатюрні ”Крохи” — портативні касові апарати в руках бравих хлопців-контролерів на автомобільних стоянках, одягнутих у фірмові сині спецівки з написом на спині ”КиївПаркСервіс” — вимушений захід, вважають фахівці цього комунального підприємства. Торішня серпнева постанова Кабінету Міністрів України ”Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” психологічно налаштувала підприємців до переходу на нову схему готівкових розрахунків з клієнтами. Цьогорічна ж лютнева — ”Про терміни переведення суб’єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій в готівковій та безготівковій формах із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій” — обумовила, коли цей перехід має відбутися. А оскільки в ”Київпарксервісі” працюють законослухняні громадяни, то вони, підтягнувши паски (бо спрямування коштів на закупівлю портативних касових апаратів аж ніяк не поліпшило фінансового стану організації), хоча й з невеличким запізненням, все-таки підкорилися вимогам уряду. Чого, до речі, не скажеш про інші структури, які працюють на цьому ринку послуг.

Плюси

Хто виграє від суцільної “апаратизації” вітчизняних підприємців (адже дія кабмінівських постанов поширюється на всю територію України)? Найперше — виробники касових апаратів. Подейкують, що ініціаторами та головними лобістами цієї ідеї у владних коридорах є переважно керівники колишніх потужних заводів “оборонки”. Вони доклали рук і до розробки урядових документів. Їхня мотивація проста: наші високотехнологічні виробництва тривалий час простоюють, то чому б не завантажити їх такою вкрай потрібною продукцією? Адже касові апарати — це безвідмовний механізм боротьби з необлікованим тіньовим капіталом. Тож віднині їм замовлення гарантовано. У принципі, це — плюс для економіки країни: запрацює заводське обладнання, струшуючи з себе багаторічний пил, з’являться старі-нові робочі місця, а підприємство матиме хоч такий-сякий, та стабільний прибуток. По-друге, технічній новинці, певно, зрадіють контролери. Тобто безпосередні виконавці, які змушені були донедавна у спеку й холод заповнювати кульковими ручками (що часом відмовляють на морозі) остогидлі квитанції водіям. Тепер же зовсім інша річ: набрав цифри на табло, натиснув на кнопку, і зі щілини портативного касового апарата виповзає корінець з усіма належними даними: скільки грошей сплатив водій, як довго перебував на зупинці автомобіль, який номер майданчика для паркування. Крім того, усі комбінації мудрий прилад фіксує у своїй пам’яті і під кінець робочого дня видає довгеньку паперову стрічку — “роздруківку” фінансових операцій. Бухгалтерові залишається лише підклеїти її до звіту і віднести у податкову інспекцію, що, по-третє, економить час і спрощує процедуру. І нарешті, нічого не мають проти апаратів автовласники: за кілька секунд (а не хвилин, як раніше) вони отримують чек і йдуть у своїх справах.

Мінуси

Державне комунальне підприємство “Київпарксервіс” тримається на плаву за рахунок поки що основного виду своєї діяльності: вибивання коштів (сказано без перебільшення) з водіїв на стоянках, які йому належать. Перша категорія шоферів, які відмовляються платити, — це так звані “розумаки”. Вони добре поінформовані щодо особливостей міського паркування, тямлять у юридичних тонкощах нинішніх недосконалих законів і підзаконних актів. Отож завжди мають у запасі незаперечні аргументи. Хлопцям, що беруть плату (переважно вихідцям із приміських сіл та містечок, які знайшли роботу у столиці), з ними дуже важко розмовляти і переконувати у чомусь. Друга категорія — особи, захищені депутатськими мандатами, посвідченнями усіляких силових і не надто силових державних структур або просто круті. Вони навіть не опускаються до розмови. А затримати такого нахабу, оштрафувати його (не кажучи про евакуацію автомобіля на штрафний майданчик) — контролер... не має юридичного права! Для цього треба виходити на державний рівень, міняти чи доповнювати окремі статті Адміністративного і Податкового кодексів України. От і збирає він не вісім гривень з одного місця за робочий день, а лише дві, у кращому разі — три (тобто 20—30 відсотків від можливого). І все ж, попри фінансову скруту, “Київпарксервіс” вже придбав 150 контрольно-касових портативних апаратів. А коштують вони недешево — 1200 гривень. До кінця року матиме ще понад 100 одиниць. Таким чином ними “озброять” усіх паркувальників на місцях. Причому спочатку закупили по чотири прилади у трьох київських виробників, серед яких був і “Електронмаш”. Три місяці експлуатували їх, придивлялися — чи зручні у користуванні, як часто виходять з ладу. Врешті-решт своєрідний тендер вибороло підприємство “Датекс Україна”. Воно ж, до речі, погодилося отримувати оплату частинами: спочатку 20 відсотків вартості партії, решту — протягом двох-трьох місяців.

— Портативні контрольно-касові вироби, звичайно, потрібні,— сказав начальник відділу автоматизації “Київпарксервісу” Юрій Тетевін.— Але вони не збільшать збору від паркування автомобілів. Я не виправдовую хлопців, які працюють щодня в екстремальних умовах, але подивіться, що виходить. Вони отримують 120—130 гривень зарплатні. А прожитковий рівень, як визначила Верховна Рада, — 360 гривень. Чи можна прожити на такі гроші? І чи здатні вони втриматися від спокуси привласнити собі частину виручки, котра йде поза планом? Так, ми жорстко наглядаємо за їхньою роботою. Плинність кадрів у нас чи не найвища: за рік у середньому двічі-тричі повністю замінюємо склад касирів-контролерів — звільняємо з роботи за найменшу провину. Але ж біля кожного не поставиш вартового. До того ж податківці нарахували штрафних санкцій аж на 80 тисяч гривень за те, що вчасно не впровадили цих апаратів. Разом з тим, як ми дізналися, є затверджений урядом, перелік підприємств, які мають право працювати без таких пристроїв. Наприклад, “Автосвіт”. А наші конкуренти — приватні структури, взагалі не чули про цю новацію. Виходить, що ми в Києві єдині, хто виконує рішення уряду? Отже, щоб не розгубити виручки за паркування і сповна донести її до бухгалтерії, слід терміново впроваджувати систему автоматичного контролю. Заплатив за магнітну чіп-картку певну суму — став машину. І жодних проблем. А гроші вже давно на рахунку комунального підприємства — і ніякого контакту водія з контролером. Але ж знову-таки, автоматизована система буде ефективною лише тоді, коли підкріплюватиметься низкою законних штрафних санкцій до неплатників.

Резюме

Як стверджують авторитетні джерела, в Берліні нині популярна нова форма шахрайства. Власники старих машин самі шукають злодіїв, які спеціалізуються на автомобільних крадіжках. Домовляються з ними таким чином: ти крадеш мою колимагу, переправляєш її за кордон, а я сповіщаю поліцію лише на п’ятий-шостий день. Крім того, “потерпілий” отримує від страхової компанії солідний куш, частину якого віддає крадію “за виконану роботу”. Таким чином, невдовзі наша столиця, яка й так задихається від транспорту (про це свідчать величезні пробки, які вряди-годи виникають і там, де раніше їх і бути не могло), ризикує опинитися під новим дев’ятим валом старого залізяччя. Утім, треба його якось розпихувати: будувати нові стоянки, облаштовувати вже діючі, зводити багатоповерхові або підземні гаражі, розвантажувати вулиці від потужних фур та вантажівок. А як ми можемо успішно працювати і конкурувати з іншими структурами, бідкаються столичні комунальники, якщо за недавнім рішенням Київради маємо сплачувати з жовтня цього року не 17 копійок із заробленої гривні, а 51? Тобто не 48 відсотків обов’язкових платежів, а майже 80! Двадцять відсотків йде на розвиток комунального паркувального бізнесу. А цього, вважають фахівці, замало.

— На нас тиснуть з усіх боків, хтось дуже прагне прибрати до рук цей сектор міської економіки,— говорить директор “Київпарксервісу” Юрій Михайленко.— До численних ревізорів, які намагаються відшукати у нашій роботі бодай якийсь кримінал, ми давно звикли. Як і до чуток, що наше підприємство — збиткове. Але ж збитковою може називатися та структура, яка, отримавши державні кошти, стала боржником! Ми ж сплачуємо усі податки вчасно і повністю. Наше комунальне підприємство працює і працюватиме, попри зазіхання окремих посадовців і комерційних структур. Нещодавно, приміром, взяли банківський кредит і спрямували його на виготовлення першого евакуатора. Як тільки з центру міста приберемо металевого “бомжа” — і висвітлимо цю акцію у засобах масової інформації, переконаний, наступного дня їх поменшає у всіх районах.

Володимир ГАЛЕГА “Хрещатик”

прочитало 7317 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
13/11/2001 | Як ви ставитеся до касових чеків замість квитанцій?.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3413 sec