images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
18:00 |  До України завезуть надсучасні потяги
images images images
16:00 |  Віталій Кличко: Ще 40 місцевих рад приєдналися до Асоціації міст України
images images images
14:00 |  До кінця року у столиці планують оголосити тендери щодо оновлення пасажирського транспорту
images images images
12:00 |  На Співочому полі заграє осінніми фарбами Фестиваль хризантем
images images images
10:00 |  "Київводоканал" та "Київтеплоенерго" підписали угоду для оптимізації роботи зняття та опломбування квартирних лічильників
images images images
08:00 |  У Контакт-центрі відбудеться "пряма лінія" з мешканцями з питань утримання зеленого господарства столиці
images images images
06:00 |  Хронічна втома: чому виникає і чим небезпечна
images images images
03:00 |  558 млн років тому на Землі жили дікінсонії
images images images
01:00 |  Перші гумки жували ще до нашої ери
images images images
22:00 |  Потужна метеохвиля накриє Землю на вихідних: як вберегтися від її наслідків
images images images
20:00 |  Чому люди переїдають: основні причини
images images images
18:00 |  У Києві дорожчає холодна вода
images images images
16:00 |  Власників незаконної реклами зводитимуть з розуму дзвінками
images images images
14:00 |  Зміни руху громадського транспорту під час проведення Всеукраїнського Свята подяки та мотопробігу
images images images
13:30 |  У Києві відбудуться змагання з велоспорту «Red bull-Володар Гори 2018»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 6 листопада 2001 року, вiвторок  №150 (1980) images
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
06/11/2001



images
“Зебра” править рухом уже півстоліття
images
Пішохідний перехід “зебра” прийшов до нас із Англії: першими цю дорожню розмітку побачили мешканці Лондона восени 1951 року. І ось уже протягом п’ятдесяти років вона турбується про безпеку пішоходів у багатьох містах світу, зокрема й у Києві. А от про саму “зебру” на дорогах нашої столиці дбає державне комунальне підприємство “Київміськгідрошляхміст”. Саме там розробляється графік розміткових робіт, визначаються партнери, тобто ті організації, які постачатимуть фарбу, техніку... Нині, до речі, такими партнерами є аж чотири підприємства. І мій співрозмовник — один із провідних фахівців цього “штабу” Олександр Лазарчук.

“Зебру”, виявляється, сьогодні створити набагато простіше, ніж ще три роки тому, хоча й не дешевше.

— Раніше це була досить трудомістка справа,— пояснює Олександр Данилович.— Бо розмітку наносили вручну — брали дерев’яний трафарет і заливали в нього фарбу. Сьогодні ми маємо спеціальну іноземну техніку, що здатна без жодного трафарету намалювати “зебру” на наших дорогах.

Для робіт в умовах саме Києва, де проїжджа частина здебільшого не досить широка, зате рух транспорту вельми щільний та інтенсивний, використовують американські ручні малогабаритні машини “Лайзер” вагою всього центнер. Кожна з них здатна вмістити двадцять кілограмів фарби. На таких об’єктах, як Столичне шосе, Дніпровська набережна, Харківське шосе, Окружна дорога, шляховики використовують великі німецькі трасові машини “Гофман”. У резервуар цього агрегата можна залити одразу тонну фарби.

Кошти на поновлення дорожньої розмітки міською владою виділяються щорічно. У 2001-у — аж два мільйони двісті тисяч гривень. Чому так багато? Бо, як пояснює мій співрозмовник, щоб “запустити зебр” стільки, скільки потребує безпека пішоходів, треба й кошти чималі. Цього року нанесли (уявіть собі!) один мільйон вісімсот дев’ятнадцять тисяч триста двадцять три метри поздовжньої розмітки (у народі ці лінії називають порядівками) та сорок дві тисячі вісімдесят шість квадратних метрів поперечної розмітки, тобто власне “зебри”. А сто квадратних метрів “зебри” коштують 283 гривні. До того ж грошей потребує й догляд самого приладдя для розмітки.

Звісно, хоч якою б досконалою була техніка, а все ж при ній мають бути люди. На розмітці — хоча б двоє робітників, окрім машиніста. Адже робота ведеться зазвичай без перекриття руху транспорту. Отож люди потрібні, щоб і за огородженням стежити, і пересування транспорту скеровувати.

— Сказати точно, скільки необхідно часу, щоб розмітити одну “зебру”, неможливо,— розповідає мій співрозмовник.— Це залежить і від ширини проїжджої частини, і від інтенсивності руху. Для того, щоб закінчити одну половину і перейти на іншу, треба обов’язково дочекатися, доки висохне фарба. А це, у свою чергу, залежить від погоди. Бачте, скільки факторів! Але в середньому, я думаю, треба затратити півгодини, може, трохи більше — за сприятливих погодних умов саме цього часу буде досить, щоб “зебра” висохла.

Для розмітки у столиці використовують фарбу АК-120, постачальником якої є наш київський завод “Лакма”. Щоправда, вона виготовлена на акриловій основі і розводиться не вельми корисними для екології розчинниками. Але вже цього року експериментально опробували водоемульсійну фарбу, яка розводиться водою і випари якої не завдають шкоди ні здоров’ю людей, ні довкіллю.

За словами Олександра Лазарчука, можливо, невдовзі на “зебрі” встановлюватимуться маячки, які світяться вночі, попереджаючи таким чином водіїв, що тут може переходити дорогу пішохід.

Хоч як би “зебра” виглядала, вона забезпечує пріоритетне право пішохода рухатися ділянкою, що не регулюється світлофором. Але перед тим, як скористатися цим правом, кожен пішохід має згадати народний вислів: “Береженого Бог береже”. І ось чому. Як розповів мені Євген Кравець, старший інспектор з особливих доручень столичної ДАІ, хоч наїзд на дисциплінованого пішохода, який переходить вулицю по “зебрі”, в “рейтингу” дорожньо-транспортних пригод не посідає перші місця, але щотижня приблизно два-три такі випадки трапляються. Звісно, винні в тому водії. Згідно зі статтею 22 частини 2 Кодексу України про адміністративні правопорушення водії мають відповідати (причому матеріально) за те, що ігнорують права пішоходів. Скажімо, не зупинилося авто перед “зеброю”, коли на ній люди, водій може дістати щонайменше попередження, щонайбільше — невеличкий штраф (всього до 8,5 гривні). Коли ж з вини водія за таких же обставин трапилася аварія (без смертельних наслідків), то сума покарання — від 34 до 68 гривень або навіть і “відлучення” від управління авто на півроку-рік. Завважте: тепер у нас усі ці штрафні санкції пішохід може “вибити” тільки через суд.

До речі, судячи зі статистики ДАІ, пішоходи у Києві не вельми жалують “зебр” — полюбляють перебігати вулиці якраз поза розміткою: до 70 відсотків дорожньо-транспортних пригод трапляються саме з вини пішоходів...

Сергій БАБЕНКО студент Інституту журналістики Київського Національного університету імені Тараса Шевченка

прочитало 10754 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
06/11/2001 | Столична курортна зона матиме аж 155 тисяч гектарів.
images
images
06/11/2001 | Сто років тому привілеї на вулицях мали не тільки пішоходи, а й... коні, коти і собаки.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3759 sec