images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
23:54 |  Жодних вимог від ЮНЕСКО про припинення робіт зі зведення пішохідного мосту КМДА не отримувала
images images images
19:29 |  У кінотеатрі "Жовтень" розпочався фестиваль Docudays UA
images images images
19:24 |  Віталій Кличко зустрівся із керівниками всесвітньої федерації міні-футболу щодо можливості проведення чемпіонату світу в Києві
images images images
18:03 |  Надання одноразової матеріальної допомоги киянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, у столиці практикується понад 20 років
images images images
15:55 |  Допомога сім’ям внутрішньо переміщених осіб
images images images
15:24 |  23 березня закриють на реконструкцію другий вестибюль станції метро «Святошин» з виходом до ринку та приміських електропоїздів
images images images
12:51 |  Як пішоходам перейти через Шулявський шляхопровід
images images images
10:35 |  Шкільні канікули у Києві продовжили на 1 день
images images images
10:23 |  Телеканал «Київ» набирає слухачів до медіашколи «КиївTV»
images images images
09:48 |  23 березня відбудеться шкільний хакатон STEM Challenge: вчися кодувати, адже це модно
images images images
14:40 |  Віталій Кличко доручив ліквідувати стихійні звалища сміття, що утворилися в столиці після зими
images images images
15:54 |  Віталій Кличко знову перевірив, як розбирають Шулявський шляхопровід
images images images
12:52 |  У Києві стартувала інформаційна кампанія про шкоду пасивного куріння
images images images
12:33 |  Як відбуватиметься будівництво нових станцій метро Сирецько-Печерської гілки на Виноградар
images images images
09:45 |  Як залучити бізнес до соціальних проектів: майстер-клас для киян
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2019 Бюджет міста Києва на 2019 рік
images
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить щодня                                 images 6 листопада 2001 року, вiвторок  №150 (1980) images
images
полоса
images
images
ПОЛІТИЧНА ПАЛІТРА
images  
images
images
images
06/11/2001



images
Стріляли не тим і не туди... Росіяни вже завершили розслідування загибелі Ту-154
images
У суботу в Києві члени української та російської комісій з розслідування причин авіакатастрофи літака Ту-154 над акваторією Чорного моря зустрілися з Президентом України Леонідом Кучмою. Глава російських дослідників генерал Володимир Рушайло доповів про остаточні висновки, згідно з якими “літак загинув через попадання в нього української ракети С-200, випущеної під час навчань українських сил протиповітряної оборони”. Про це пан Рушайло заявив і журналістам на прес-конференції після рандеву з Леонідом Кучмою.

Обставини, за яких загинув пасажирський літак російської авіакомпанії “Сибір”, було змодельовано в кінці минулого тижня на мисі Опук. При цьому задіяли електронно-комп’ютерну техніку та мішень. Комплексні запуски під час експерименту пройшли успішно. Але на моніторах експерти зафіксували деякі перешкоди. Це могло означати, що на поведінку ракети впливали промені, віддзеркалені від поверхні води. Деякі засоби масової інформації передали, що Євген Марчук кваліфікував це явище як причину збою у супроводі мішені “Рейс” головкою самонаведення. Однак, відповідаючи на запитання журналістів, чи могло відбиття радіосигналу від поверхні моря стати технічною причиною катастрофи, пан Марчук зазначив: у рамках розслідування на полігоні “не говорилося про те, що причиною могло стати саме відображення від води. Тобто ефект віддзеркалення радіосигналу”. І додав: “Це лише ускладнило роботу бойового підрозділу”.

То чи ж винні люди, які натиснули тоді на кнопку? Секретар Ради безпеки Росії Володимир Рушайло говорив про “можливу провину бойового розрахунку зенітного комплексу”. І конкретизував своє припущення так:”На даному етапі роботи з розслідування причин авіакатастрофи не оцінювалися дії військового підрозділу“. За його словами, “це буде розглядатися у рамках службового дізнання, яке проводить Міноборони України, а також в рамках порушеної кримінальної справи”.

Отож, попри всю солідність зроблених заяв, виходить, крапки ставити ще зарано. Не дуже вражає уяву й той факт, що навіть у так званих кінцевих висновках російської сторони так багато, по суті, припущень. Уточнення з вуст секретаря Ради національної безпеки та оборони України пана Марчука також звучали переважно у “недоконаному“ вигляді. Щоправда, достеменно відомо, що РФ не буде солідарною з нами у відповідальності за наслідки трагедії. Глава російської Ради безпеки Володимир Рушайло пояснив, що відповідальність несе та сторона, яка організувала навчання. Згідно з висновками комісії, літак “був готовий до польоту, як того вимагали нормативні документи”. Тож машина була у нормі, екіпаж — у “формі”. Лайнер, за словами членів російської комісії, нічого не порушував і не збився з курсу. Він виконував запланований політ по міжнародній трасі Б-145. Метеорологічні умови були прості. Жодних обмежень на польоти не поширювалося. А на висоті 11 тисяч 100 кілометрів у літак поцілила ракета...

Тепер російські експерти будуть працювати над рекомендаціями, щоб запобігти таким трагічним ситуаціям під час навчань. Як повідомив на прес-конференції голова української міжвідомчої комісії перший віце-прем’єр Олег Дубина, під час зустрічі з Леонідом Кучмою комісії обох країн зосередилися на процедурі виплат сім’ям загиблих. Та й це ще не кінець. Остаточно оцінювати результати розслідування катастрофи, що сталася місяць тому над Чорним морем, будуть спеціалісти Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO). Українські фахівці скажуть своє “останнє” слово до 20 листопада. А то й раніше.

Олена ХАНТЕР “Хрещатик”

прочитало 10611 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
06/11/2001 | Через нашого мера не спиться олігархам і регіональним лідерам.
images
images
06/11/2001 | Народні демократи не люблять “шлюбів з розрахунку”.
images
images
06/11/2001 | Шукайте жінку!. Ідеї про кандидатів на пост міністра оборони шугають у повітрі
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100



: 0.3772 sec