images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 1 листопада 2001 року, четвер  №148 (1978) images
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
01/11/2001



images
“Не зачіпайте те, що ще працює” Велике переселення “ворогів природи” тривожить киян
images
Десятки років тому було вирішено для одного з потужних промислових майданчиків — заводу “Ленінська кузня” — підібрати інше місце — далі від центру столиці. Шумний і димний, розміщений серед житлових будинків поблизу Центрального залізничного вокзалу, він мозолив очі і закладав вуха ще компартійному керівництву. Для нової “Ленкузні” навіть відвели чималу територію на ще не обжитій тоді Троєщині. Але так і не змогли зрушити з місця це велетенське підприємство зі складним громіздким устаткуванням і десятьма тисячами працівників.

Минув час. І ось у Києві знову заговорили про перенесення “Ленінської кузні”. Щоправда, самої кузні з її гучним молотом там уже немає, шкідливих викидів стало значно менше, але 57 гектарів заводської території в престижному районі — неймовірна розкіш. Та й чи витримає екологія, якщо це підприємство запрацює на повну потужність? Модернізований завод на околиці більше личить чистенькій зеленій європейській столиці, чи не так?

Заводчани не поділяють оптимізму владних структур. Головний інженер “Ленкузні” Леонід Ковалевич, приміром, вважає, що “зривати” з місця промислове підприємство нині не на часі. Саме лише будівництво нових цехів обійдеться в 105 мільйонів доларів. А ще ж є і соціальний фактор, дві тисячі нині працюючих, яких доведеться якось возити на роботу. У відділ кадрів, звичайно, прийдуть безробітні з прилеглих районів області, але справу вирішують не випадкові заробітчани, а висококваліфіковані кадрові працівники. Ось вони — в усьому світі — на вагу золота. Їх завод втратить, якщо переміщатиметься будь-куди. Десь у Франції чи Америці робітник, котрий одержує 25 доларів за годину, може щодня їздити за десятки кілометрів на власному авто. З нашими заробітками у заводчанина не стане грошей ні на свою машину, ні на бензин до неї.

— До виділеної нам території на Троєщині,— говорить головний інженер,— уже впритул підійшли житлові будинки. Відстань до них менша, ніж необхідна екологічна захисна зона. На вивільненій території поблизу Центрального залізничного вокзалу прагнуть збудувати великий сучасний торговий центр. Місце чудове, ідея заманлива, але врахуйте, що вартість будівництва буде закладено у ціну товарів. Пересувні лотки й легкі павільйончики далекі від архітектурної досконалості, однак кияни, щоб скупитися, вирушають до них, у той час, як великі універсами, забиті дорогими товарами, стоять без покупців. І ось заради такої красивої торгової споруди ми будемо збивати роботу великого промислового підприємства! 80 відсотків нашої продукції продається за кордон, даючи Україні валюту. Замість державної підтримки нам збираються завдати чергового удару...

Голосіївський завод стінових матеріалів і конструкцій доживає, мабуть, свої останні часи. За планом його не будуть ні переносити, ні перепрофільовувати, а просто закриють. Колишня околиця, де 131 рік тому на глиняному кар’єрі виріс цегельний завод, нині перетворилася на один із центральних столичних районів. Глина у кар’єрі закінчилася ще раніше, а цегла, яку тяжкою працею на допотопному обладнанні за дідівськими технологіями усе ще виробляють, вже не потрібна місту. У моді інші матеріали.

Голова правління відкритого акціонерного підприємства “Голосіївський завод стінових матеріалів і конструкцій” Микола Кужель дуже вболіває за своє підприємство, але і він не бачить для нього майбутнього. Був задум створити на його базі великий супермаркет із продажу будівельних матеріалів, але цей громіздкий товар треба возити, а загазованість і транспортне навантаження навколо таке, що збільшувати потік машин вже просто нікуди. Єдиний вихід — будувати житлові будинки. На місці заводу може бути споруджено 50—60 тисяч квадратних метрів житла.

Мабуть, не варто шкодувати за цим стареньким підприємством, але на ньому досі працюють 150 чоловік. Серед них — старі кадрові робітники пенсійного і передпенсійного віку. Дехто в очікуванні колись обіцяної квартири ще досі живе у гуртожитку — третій, четвертий десяток років.

Трамвайники також у тривозі. Ніякого офіційного розпорядження ще не було, але за новим Генеральним планом із центральних районів депо мають винести кудись далі. Керівництво одного з них — імені Шевченка — повідомило, що їхнє господарство у перспективі має перебратися на Борщагівку, на вулицю Якутську, 4. Про новосілля говорити ще рано, бо на облаштування нового депо нема грошей, та й про саме це будівництво — жодного конкретного рішення.

— Як би там що, а на новому місці гірше, ніж є, не буде,— вважає Валентин Козицький, начальник підприємства.— Сучасні великі депо, оснащені новою технікою, не мають такої гострої проблеми з кадрами. Може, й нам на новому місці вестиметься легше.

А ось колега пана Козицького з Лук’янівського трамвайного парку Іван Згурський має іншу думку.

— Я трамвайник із 41-річним стажем, тому можу бути необ’єктивним,— попередив Іван Миколайович,— але кавалерійським наскоком такі справи не вирішуються. Потрібні відповідне фінансування, техзавдання, кошторис... А в нас чомусь захотіли швидко перемішати усі депо і знову щось реформувати. Хтось вирішив, що трамвай занадто застарів, що він дуже деренчить і займає багато місця... Ми ще оцінимо можливості цього старого доброго транспорту. Він зовсім не архаїчний. Уся Європа нині їздить у трамваях. Дуже люблять трамвай у Польщі, Чехії. Низенькі зручні сходи, широкі вікна, просторий салон... Один вагон зараз замінює 12 маршруток і возить же переважно пільгові категорії киян. Там, де правильно прокладено маршрут, трамваю не страшні ні автомобільні пробки, ні погодні сюрпризи. Не треба зачіпати те, що ще працює. До того ж непогано...

Світлана ПЕТРОВА “Хрещатик”

прочитало 8927 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
01/11/2001 | Диміти, гуркотіти, чмихати свинцем посеред міста — зась!.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3021 sec