images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
23:54 |  Жодних вимог від ЮНЕСКО про припинення робіт зі зведення пішохідного мосту КМДА не отримувала
images images images
19:29 |  У кінотеатрі "Жовтень" розпочався фестиваль Docudays UA
images images images
19:24 |  Віталій Кличко зустрівся із керівниками всесвітньої федерації міні-футболу щодо можливості проведення чемпіонату світу в Києві
images images images
18:03 |  Надання одноразової матеріальної допомоги киянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, у столиці практикується понад 20 років
images images images
15:55 |  Допомога сім’ям внутрішньо переміщених осіб
images images images
15:24 |  23 березня закриють на реконструкцію другий вестибюль станції метро «Святошин» з виходом до ринку та приміських електропоїздів
images images images
12:51 |  Як пішоходам перейти через Шулявський шляхопровід
images images images
10:35 |  Шкільні канікули у Києві продовжили на 1 день
images images images
10:23 |  Телеканал «Київ» набирає слухачів до медіашколи «КиївTV»
images images images
09:48 |  23 березня відбудеться шкільний хакатон STEM Challenge: вчися кодувати, адже це модно
images images images
14:40 |  Віталій Кличко доручив ліквідувати стихійні звалища сміття, що утворилися в столиці після зими
images images images
15:54 |  Віталій Кличко знову перевірив, як розбирають Шулявський шляхопровід
images images images
12:52 |  У Києві стартувала інформаційна кампанія про шкоду пасивного куріння
images images images
12:33 |  Як відбуватиметься будівництво нових станцій метро Сирецько-Печерської гілки на Виноградар
images images images
09:45 |  Як залучити бізнес до соціальних проектів: майстер-клас для киян
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2019 Бюджет міста Києва на 2019 рік
images
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить щодня                                 images 1 листопада 2001 року, четвер  №148 (1978) images
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
01/11/2001



images
Диміти, гуркотіти, чмихати свинцем посеред міста — зась!
images
Кажуть, дарничани давно визначають, звідки вітер дме, за “своїм” флюгером — курними трубами Дарницької ТЕЦ, розташованої на задвірках Ленінградської площі, вважайте, у центрі густонаселеного житлового мікрорайону. Найуважніші спостерігачі — домогосподарки, котрі, затіваючи велике прання, завжди переживають: чи до часу? Адже кіптява з тих труб може зіпсувати вивішену надворі білизну. Весело так жити, що й говорити!

Та й їхнім сусідам по Лівому берегу теж не позаздриш. Один “Радикал”, про який останнім часом тільки й мови, чого вартий! А є ще “Хімволокно”, Дарницький шовковий комбінат, гуркітливе трамвайне депо, ближче до Дніпра — “Вулкан”... Жителі запримітили, що, скажімо, у районі селища Дарницького вагоноремонтного заводу, куди вітер без проблем доставляє “чмихи” згаданих підприємств, навіть всихають корабельні сосни!

Але, схоже, наступним поколінням дарничан поталанить жити у чистішому довкіллі. Бо промрайон “Дніпровський” у Генплані Києва до 2020 року визначено як такий, що підлягає терміновій реконструкції. Втім, не він один. Розташованій на заплаві Дніпра промисловій зоні Теличка теж, як-то мовиться, наказано довго жити: замість тамтешніх підприємств через десяток-другий літ буде чудова зона відпочинку. І Рибальському півострову передбачено повернути славу гідропарку, а не місця скупчення цехів, складів, автозаправок...

А усі ці приємні зміни мають статися завдяки тому, що в основу нового Генплану Києва вперше(!) покладено так звану урбоекологічну концепцію розвитку. Суть її коротко й ємко сформулював Київський міський голова Олександр Омельченко: первинною стає екологічна експертиза всього, що будується, реконструюється, перепрофільовується, а пріоритетами — охорона земельного, водного і зеленого ресурсу столиці.

Сьогодні під промзонами Києва майже вісім тисяч гектарів земель. Близько 2,5 тисячі з цих площ розробники Генплану пропонують вилучити. Фактично, на користь природи! Хоча власне рекреаційним зонам відведено всього 250 гектарів, але ж і житлові мікрорайони з озелененими двориками (а це ще 300 гектарів), і об’єкти поліфункціонального призначення (екологічно безпечні!) площею у 1750 гектарів — не рівня якому-небудь “Радикалу”! Загалом планується винести за межі житлової забудови і цінних зелених зон приблизно 160 підприємств. Деякі з “курних” об’єктів взагалі припинять своє існування.

— Подумаймо, чи потрібні Києву, приміром, цегельні заводи,— розмірковував на одному з етапів обговорення Генплану Олександр Омельченко,— якщо вони працюють на завозній глині, а відтак — за вартістю кінцевої продукції не можуть бути конкурентами тих підприємств, які виготовляють цеглу з сировини, добутої, образно кажучи, відразу за воротами? А між тим, шкоди людям і природі від заводських печей багато...

Критично оцінює мер столиці прагнення деяких транспортників будь-що зберегти усі чотири трамвайні депо. Навіщо стільки, якщо кількість вагонів “на ходу” за останні десять років зменшилася вдвічі, а Генплан взагалі передбачає пріоритетний розвиток тролейбусної мережі та метро — особливо на правому березі Києва, де, до речі, розміщені аж три трамвайні депо? Уявіть собі, 19 кілометрів колій буде знято, у тому числі з Набережного шосе та мосту Патона. Натомість прокладуть тільки 22 кілометри нових — переважно від Троєщини до Осокорків. Зате довжина тролейбусних маршрутів збільшиться майже на сто кілометрів. От і мізкуйте, скільки яких депо треба!

Любов ФЕДОРОВА “Хрещатик”

прочитало 9297 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
01/11/2001 | “Не зачіпайте те, що ще працює”. Велике переселення “ворогів природи” тривожить киян
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100



: 0.272 sec