images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  Де у Києві продаватимуть ялинки з паспортами
images images images
14:00 |  На столицю суне новий циклон
images images images
11:00 |  В столиці відкрилась резиденція нового українського супергероя
images images images
08:00 |  Педагогів готують працювати з "особливими" дітьми
images images images
19:00 |  101 троянда: щирий подарунок у вигляді розкішного букета
images images images
17:00 |  Магазини Києва "захопили" символи 2019 року
images images images
14:00 |  У Центрі інформаційних технологій та систем НАН України і МОН України встановлено порушень на суму майже 262 тис. грн
images images images
11:00 |  Прем'єр -міністр України: З березня буде автоматичне підвищення всіх пенсій
images images images
08:00 |  Триває прийом заявок на участь у Національному конкурсі "Благодійна Україна – 2018"
images images images
17:00 |  Київ перейшов на міжнародну модель управління комунальними активами
images images images
14:00 |  Продукти в Україні маркуватимуть як у ЄС
images images images
12:30 |  У Києві відзначають День місцевого самоврядування
images images images
11:30 |  Зірки французької, польської та української опери у супроводі Президентського оркестру вшанують Василя Сліпака грандіозним концертом
images images images
11:00 |  У столиці перейменували ще кілька вулиць, провулок і площу
images images images
08:00 |  Місто поступово вирішує проблему недостатньої температури тепла у будинках
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 11 грудня 2018 року, вiвторок  №134 (5185) images
images
полоса
images
images
Транспорт
images  
images
images
images
05/06/2008



images
Олександр ОХОТНІКОВ: “Другий вхід на “Вокзальній” буде через 2,5 року”
images

Заступник начальника Київського метрополітену розповів “Хрещатику” про плани розвитку підземного транспорту та найбільші проблеми.

— Олександре Костянтиновичу, на сьогодні однією з найзавантаженіших станцій метрополітену є “Вокзальна”. Коли нарешті там з’явиться другий вхід?
— За ініціативи ВАТ “Завод “Ленінська кузня”, котрий є інвестором будівництва підземного паркінгу та торговельно-офісного комплексу на Вокзальній площі, в районі уже запроектовано другий вхід на станцію. Пізніше КМДА ухвалила рішення відкорегувати проект. Це підтримали і фахівці інституту “Київпроект”. Додаткові правки потрібно внести через потребу будівництва автомобільного тунелю в районі залізничного вокзалу, вздовж залізничного полотна. Магістраль з’єднає споруджуваний Дарницький міст із Кільцевою автодорогою в районі Борщагівки, щоб розвантажити проспект Перемоги. Відкоригований проект передбачає, що на другому виході працюватиме три ескалатори, а не 5, як планували раніше. Довжину тунелю також скоротять із 13 до 7,7 метра. Це дозволить зменшити вартість та терміни будівництва. При цьому інвестор гарантує оплатити вартість коригування проекту, а проектувальники обіцяють виконати його за 5 місяців. За такої умови вже в четвертому кварталі цього року можна буде розпочати роботи і закінчити їх через 2,5 року.

— Не ліпша ситуація з потоком пасажирів у переході між станціями “Театральна” та “Золоті ворота”. Як розв’язуватимете цю проблему?
— На сьогодні через пересадочний вузол між станціями “Театральна” і “Золоті ворота” проходить майже 200 тисяч пасажирів за добу. Це велике перевантаження. Тому столична адміністрація ухвалила рішення про будівництво другого переходу між цими станціями. Розпорядження про проектування та будівництво цього об’єкта знаходиться на підписі у мера. Під кінець року плануємо одержати проект і визначити підрядну організацію на будівництво другого переходу, а в 2009—2010 роках побудувати і здати об’єкт в експлуатацію.

— А як щодо будівництва Подільсько-Вигурівської лінії? Наразі ж воно не просувається через земельні питання. Яким чином вирішуватимуть звільнення підприємствами земельних ділянок під будівництво станцій і тунелів та коли це врешті станеться? Скільки таких підприємств і скільки коштів виділяють на їх відселення?
— Питання оформлення землевідводу на будівництво метрополітену одне з надовгостроковіших і надто складних. Особливо проблематично це під час підготовки будівництва Подільсько-Вигурівської лінії в районі Подолу. Тут потрібно відселити такі великі компанії, як ВАТ “Київський річковий порт”, акціонерну суднобудівну компанію “Укррічфлот”, ВАТ “ДОК — З”, АТ “Київський суднобудівний та судноремонтний завод”, ККВП “Міськпаливо”, ЗАТ “Київмашпостачзбуд”, ВАТ “Київоздоббуд”, автокооператив “Подільський”, ЗАТ “Завод Супутник”, філію кабельних мереж АЕК “Київенерго” та гуртожиток Київської академії водного транспорту. Всім підприємствам розіслано всі потрібні документи (розпорядження про будівництво, ухвали та анкети про надання потрібних даних). Нині тривають наради з керівниками підприємств за участю Подільської районної державної адміністрації, Управлінням земельних ресурсів КМДА, проектними інститутами ДП ПІ “Укрметротунельпроект” і ВАТ “Союзшляхпроект”, юридичними службами, на яких підписують протоколи про наміри. Згодом підготують договори на надання підприємствам земельних ділянок в інших районах Києва і компенсацію витрат у зв’язку з відселенням, які включать у загальне зведення витрат на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії. Відселяти підприємства, хоча б частково, для того, щоб розпочати освоєння будівельних майданчиків, плануємо вже наприкінці року.

— У кінці травня Леонід Черновецький підписав розпорядження про початок будівництва метро на масив Троєщина? Яка вартість цього проекту? Якщо можна, розкажіть якомога детальніше про цей проект.
— Нині у Головному управлінні земельних ресурсів КМДА на оформленні знаходяться документи із землевідведення на всі будівельні майданчики з будівництва Подільсько-Вигурівської лінії. Як тільки оформлення документів завершать, їх передадуть до Київради. Після ухвалення рішенням Київради ми починаємо розгортати будівельні роботи з усього фронту — від проспекту Перемоги до проспекту Ватутіна. Вартість цієї ділянки Подільсько-Вигурівської лінії складає приблизно 5,5 млрд грн. Це шість станцій, три з яких розташовуватимуться на мосту: “Суднобудівна”, “Труханів острів”, “Затока Десенка”, а три станції під землею — “Глибочицька”, “Подільська”, “Райдужна”.

Станція “Подільська” буде для пересадки на станцію “Тараса Шевченка” Куренівсько-Червоноармійської лінії, а станція “Глибочицька” — для пересадки на станцію “Лук’янівська” Сирецько-Печерської лінії.

Для зручності мешканців Троєщини, Воскресенки та Вигурівщини передбачено відкриття Подільсько-Вигурівської лінії одночасно з відкриттям Подільського мосту і ділянкою Лівобережної лінії зі станціями: “Проспект Ватутіна”, “Вулиця Каштанова”, “Вулиця Т. Драйзера”, “Вулиця Сабурова”, “Вулиця М. Цвєтаєвої”, “Вулиця Милославська”, що будуть розташовані на перетині проспекту Бальзака. Об’єднання цих ліній у єдину пускову ділянку (плюс електродепо “Троєщина”) дозволить мешканцям Троєщини за 20 хвилин комфортно дістатися до центру міста або пересісти на будь-яку іншу лінію метрополітену. Увесь цей грандіозний комплекс четвертої лінії намічено завершити до чемпіонату Європи 2012 року. Загальна вартість проекту в цінах 2008 року становить майже 11 млрд грн.

— Цікавляться будівництвом метро і мешканці Виноградаря. Що втішного можете сказати жителям цього району?
— Уже підписано розпорядження Київської міської державної адміністрації щодо будівництва метрополітену до цього житлового масиву. Принагідно зазначу, що нині вирішується питання відведення землі для розташування на цій ділянці депо метрополітену та станцій, які матимуть глибоке залягання. Розглядають кілька варіантів будівництва: спорудження метро через Інтернаціональну площу чи через вулицю Мостицьку в напрямку житлового масиву Виноградар. А який з них ухвалять остаточно — зможемо дізнатися лише тоді, коли погодять проектну документацію на це будівництвоl

 

Розмову вела Наталя НЕЗАЙМАЙ, спеціально для “Хрещатика”. Фото Миколи ТИМЧЕНКА

прочитало 4663 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
05/06/2008 | НОВИНИ.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4012 sec